Almanya, 2038’de Kömür Santrallerini Kapatacak
Alman hükümeti, ülkenin 2038’de daha temiz enerjiye geçmek amacıyla tüm kömür yakıtlı elektrik santrallerini durduracağını açıkladı. Şu anda, Almanya enerjisinin %40’ını kömürle çalışan tesislerden alıyor....2 dakikada okuyabilirsin














